Lappeenrannan perhokalastajat ry
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi amatööri perhokalastaja kerhossa.

2 posters

Siirry alas

Uusi amatööri perhokalastaja kerhossa. Empty Uusi amatööri perhokalastaja kerhossa.

Viesti  anttipaakki Ti 12 Kesä 2012, 01:08

Terve vaan kaikille kalakavereille!
Olen uusi jäsen yhdistyksessä. Syksystä lähtien yritän käydä toiminnassa mukana aktiivisesti.
Olen lähdössä parinviikon kuluttua. 25.6.2012 Tenolle kalaan. Perhonheittotekniikat ei niinkään ole hallinnassa, kun olen lähtenyt perhokalastukseen aika tyhjältä pöydältä. Kyllähän perho ihan hyvin lensi, kun mökillä heittelin. (En saanut kertaakaan itseäni saaliiksi.)
Olisiko kenelläkään intoa lähteä jokin päivä opettamaan minua heittäämään perholla yleisimmillä tekniikoilla? Sekä kertoa, että millä tavalla valita oikea perho sään tai muiden olosuhteiden mukaan.
Aloitan kesäloman tällä viikolla.

Terveisin

Antti Paakki
P. 0400344213

anttipaakki

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 12.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi amatööri perhokalastaja kerhossa. Empty Heittoharjoittelusta

Viesti  tero To 14 Kesä 2012, 17:06

Tervetuloa seuraan!

Tässä on aika niukasti vapaita iltoja ennen juhannusta mutta ensi viikon alkupuolella esim. maanantai tai tiistai-iltana (18.-19.6.) voisi löytyä sopivaa aikaa heittoharjoitteluun. Olisikohan muita lähdössä mukaan ja mikäköhän olisi sopiva paikka? Vedestä lähteviä heittoja voisi mahtua pienellä porukalla harjoittelemaan Halkosaareen, jollei siellä ole paljoa auringonottajia tai matonpesijöitä. Kuivan maan harjoitteluun radiotalon nurmikko on hyvä paikka, mikäli siellä on isommat heinät niitetty.

t. Tero
tero
tero

Viestien lukumäärä : 133
Join date : 18.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa