Lappeenrannan perhokalastajat ry
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kerhoilta 25.11. klo 18

2 posters

Siirry alas

Kerhoilta 25.11. klo 18 Empty Kerhoilta 25.11. klo 18

Viesti  kps Pe 21 Marras 2014, 18:58

Palataan muistelemaan viime kevään Neiden-keskusteluja kertomalla kuinka reissussa meni. Katsotaan matkan kuvia ja videoita. Minulla on videokooste, ja Tero myös otti kuvia ja videoita.
Kake
kps
kps

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 24.03.2009
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerhoilta 25.11. klo 18 Empty Kerhoilta 25.11. klo 18

Viesti  kaakki Ti 25 Marras 2014, 07:33

EN taida paikalle päästä, harmin paikka!

Olisi noita kuvia ja videoita ihan kiva katsella, liekö seuran sivuille mahdollista laittaa näkyviin? Eikös tuonne Picasaan saisi jonkinmoisen salasanasuojauksenkin...

kaakki

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.01.2014
Ikä : 45
Paikkakunta : Lpr

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerhoilta 25.11. klo 18 Empty Vs: Kerhoilta 25.11. klo 18

Viesti  kps Ti 25 Marras 2014, 11:33

Hmm?
Paljonhan somessa ja palstoilla kuvia esiintyy. Mutta kun ainakin minulla on ollut periaatteena, etten toisista ihmisistä kuvia julkaise ilman ao. lupaa. Siitä on kai laissakin säädetty. Ja internet kaikkine sivujuonteineen on minulla kuvien ja videoitten suhteen pannassa. Niitten käyttöä kun ei voi valvoa edes salaamalla, kuten on havaittu. Lähden siitä, että kuva netissä vaikka Picassossa ym. pilvessä on hakkereiden imuroitavissa mihin tarkoitukseen tahansa, sorry No .
Keksitään joku katseluaika, jooko?

Kake
kps
kps

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 24.03.2009
Paikkakunta : Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerhoilta 25.11. klo 18 Empty Vs: Kerhoilta 25.11. klo 18

Viesti  kaakki Ke 26 Marras 2014, 07:55

kps kirjoitti:Hmm?
Paljonhan somessa ja palstoilla kuvia esiintyy. Mutta kun ainakin minulla on ollut periaatteena, etten toisista ihmisistä kuvia julkaise ilman ao. lupaa. Siitä on kai laissakin säädetty. Ja internet kaikkine sivujuonteineen on minulla kuvien ja videoitten suhteen pannassa. Niitten käyttöä kun ei voi valvoa edes salaamalla, kuten on havaittu. Lähden siitä, että kuva netissä vaikka Picassossa ym. pilvessä on hakkereiden imuroitavissa mihin tarkoitukseen tahansa, sorry No .
Keksitään joku katseluaika, jooko?

Kake

Moro
Juu, ei miulla ongelmaa tuossa ole, eikä anteeksi siis tarvitse pyytää Smile Kyllä nuo jossakin vaiheessa nähtäväksi osuu kerhoillassa.

kaakki

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.01.2014
Ikä : 45
Paikkakunta : Lpr

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerhoilta 25.11. klo 18 Empty Vs: Kerhoilta 25.11. klo 18

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa