Lappeenrannan perhokalastajat ry
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vinkkejä lähialueen kalapaikoista kaivataan!

2 posters

Siirry alas

Vinkkejä lähialueen kalapaikoista kaivataan! Empty Vinkkejä lähialueen kalapaikoista kaivataan!

Viesti  kaakki To 27 Helmi 2014, 09:50

Hei
Olen oikeastaan vasta seuraan liittymisen myötä hoksannut, että tässä lähistölläkin voi perhoa heitellä. Kyykosken alueeseen olen jo ehtinyt jotenkin tutustumaan, Vuokselle uskaltautunut kerran... Ei vaikuttanut minun paikaltani, mutta ehkä kokemuksen myötä sitten siitäkin saa irti.

Nyt pyytäisin teiltä vinkkejä perhokalastuspaikoista tässä lähiympäristössä. Löytyykö mukavia paikkoja heitellä perhoa, millaisia ovat kalakannat ja lupahinnat? Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

Lisäksi kyselen jahka joltakulta löytyisi kiinnostusta lähteä kevätkalaan, kun nämä ilmat nyt tuntuvat olevan mitä ovat!

Mikael

kaakki

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 15.01.2014
Ikä : 45
Paikkakunta : Lpr

Takaisin alkuun Siirry alas

Vinkkejä lähialueen kalapaikoista kaivataan! Empty Lähialueen kalapaikat

Viesti  Jaska Ke 05 Maalis 2014, 15:50

Morjes!

Kyllä ne ihan lähialueen virtavesipaikat ovat melkein nuo mainitsemasi Vuoksi ja Kyykoski. Mutta jos haluaa perhokalastamaan päästä, niin onnistuuhan se seisovassakin vedessä. Jonkun verran porukkaa käy kesäisin Saimaalla harjuksia pyytämässä. Se kylläkin vaatii melkein veneen, jotta pääsee pelipaikoille. Itse aion kokeilla tänä keväänä tosissaan hauen perhokalastusta. Sitä lääniä riittää, kun järvistä ei ole pulaa. Perhorasian sivuilla on kalapaikat laitettu kartalle. Tässä linkki ko sivuille: http://perhorasia.fi/Place/Places.thtml

Toivottavasti tulevaisuudessa lähiseudun joet, kuten Urpalanjoki saadaan sellaiseen jamaan, että sielläkin voisi urheilukalastusta harrastaa.
Jaska
Jaska

Viestien lukumäärä : 55
Join date : 25.04.2012
Ikä : 45
Paikkakunta : LAPPEENRANTA

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa