Kerhoilta 25.11. klo 18
2 posters
Sivu 1 / 1
Kerhoilta 25.11. klo 18
Palataan muistelemaan viime kevään Neiden-keskusteluja kertomalla kuinka reissussa meni. Katsotaan matkan kuvia ja videoita. Minulla on videokooste, ja Tero myös otti kuvia ja videoita.
Kake
Kake
kps- Viestien lukumäärä : 83
Kerhoilta 25.11. klo 18
EN taida paikalle päästä, harmin paikka!
Olisi noita kuvia ja videoita ihan kiva katsella, liekö seuran sivuille mahdollista laittaa näkyviin? Eikös tuonne Picasaan saisi jonkinmoisen salasanasuojauksenkin...
Olisi noita kuvia ja videoita ihan kiva katsella, liekö seuran sivuille mahdollista laittaa näkyviin? Eikös tuonne Picasaan saisi jonkinmoisen salasanasuojauksenkin...
kaakki- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 45
Vs: Kerhoilta 25.11. klo 18
Hmm?
Paljonhan somessa ja palstoilla kuvia esiintyy. Mutta kun ainakin minulla on ollut periaatteena, etten toisista ihmisistä kuvia julkaise ilman ao. lupaa. Siitä on kai laissakin säädetty. Ja internet kaikkine sivujuonteineen on minulla kuvien ja videoitten suhteen pannassa. Niitten käyttöä kun ei voi valvoa edes salaamalla, kuten on havaittu. Lähden siitä, että kuva netissä vaikka Picassossa ym. pilvessä on hakkereiden imuroitavissa mihin tarkoitukseen tahansa, sorry .
Keksitään joku katseluaika, jooko?
Kake
Paljonhan somessa ja palstoilla kuvia esiintyy. Mutta kun ainakin minulla on ollut periaatteena, etten toisista ihmisistä kuvia julkaise ilman ao. lupaa. Siitä on kai laissakin säädetty. Ja internet kaikkine sivujuonteineen on minulla kuvien ja videoitten suhteen pannassa. Niitten käyttöä kun ei voi valvoa edes salaamalla, kuten on havaittu. Lähden siitä, että kuva netissä vaikka Picassossa ym. pilvessä on hakkereiden imuroitavissa mihin tarkoitukseen tahansa, sorry .
Kake
kps- Viestien lukumäärä : 83
Vs: Kerhoilta 25.11. klo 18
kps kirjoitti:Hmm?
Kake
Moro
Juu, ei miulla ongelmaa tuossa ole, eikä anteeksi siis tarvitse pyytää Kyllä nuo jossakin vaiheessa nähtäväksi osuu kerhoillassa.
kaakki- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 45
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa